UGIR-1903 UNIUNEA GENERALĂ
A INDUSTRIAŞILOR DIN ROMÂNIA
 
   
romana | english
Confederatia Patronala a industriei din România Uniunea Generală a industriaşilor din România UGIR-1903
 

  Activitate

  Dialog social
Materiale, documente
Publicatii
Evenimente
Stiri, informatii
Misiuni economice
Inchiriere sali
   
     Materiale
 
Propunerile UGIR-1903 si CONPIROM privind masurile de relansare economica a Romaniei citeste»


Reindustrializarea Romaniei. Pozitia UGIR-1903 prezentata la lansarea spre dezbatere a strategiei privind Reindustrializarea Romaniei. citeste»


Rezolutia Adunarii Generale a UGIR-1903 din 29.03.2010 citeste»


Programul UGIR-1903 privind masurile de sprijinire si relansare sustenabila a economiei - Document al Adunarii Generale a UGIR-1903 din 29.03.2010 citeste»


Strategia Uniunii Europene - EUROPA 2020 Prezentare (en) citeste»


Negocierile colective şi stabilirea salariului minim in unele ţări europene
Rolul şi practica dialogului social bipartit la nivelul statelor membre ale UE
citeste»


   
 
  UGIR-1903 » Evenimente UGIR-1903 » Constituirea PATRONATULUI PRESEI DIN ROMANIA ROMEDIA...
     
 
Constituirea PATRONATULUI PRESEI DIN ROMANIA ROMEDIA


Patronatul Presei din România – ROMEDIA
,
membru al UGIR – 1903, a adoptat sâmbătă, 28.mai.2005, la Târgovişte,
DECLARAŢIA DE INDEPENDENŢĂ A PRESEI DIN ROMĂ‚NIA
.

Acest document este şi declaraţia de identitate a noului corp patronal şi profesional al mass media şi marchează, Ă®n acelaşi timp o nouă etapă Ă®n maturizarea instituţională a României.

Libertatea de exprimare nu este posibilă fără independenţa financiară a instituţiilor de presă.

ROMEDIA a adoptat obiectivele perfecţionării Sistemului de Contractare a Serviciilor de Publicitate pe baza cărora se va realiza un Regulament care să garanteze echitatea şi transparenţa folosirii fondurilor publice pentru publicitate.

ROMEDIA a lansat campania “UN BRAND PENTRU ROMĂ‚NIA” şi o comisie de specialitate evaluează deja un prim set de propuneri de brand, cum ar fi “ROMĂ‚NIA – ŢARA VINURILOR”, “ROMĂ‚NIA – INIMA EUROPEI”,etc. Competiţia este deschisă Ă®n vederea identificării celui mai bun slogan care să poată propulsa imaginea României Ă®n lume.

ROMEDIA Ă®şi exprimă disponibilitatea de a colabora cu instituţiile statului Ă®n vederea identificării celui mai bun brand din ţară şi poate asigura o promovare la nivel naţional a campaniei.

România are nevoie de o comunitate a presei puternică, solidară şi profesională care să respecte cele mai Ă®nalte standarde ale comunicării şi dreptul la informare al cetăţeanului.

Declaratia de Independenta a Presei
Obiective in perfectionarea sistemului de contractare a serviciilor publicitare


 
 



Newsletter
 

inscrie:
 
Linkuri utile
  CES
Presedintie
Guvern
Camera Deputatilor
Senat
Legislatie
 
   
Informatii utile
   
   


© 2007 UGIR-1903. Toate drepturile rezervate.